loading...
متین دانلود -نهتانی
تبلیغات


کیف لوازم آرایش

متین دانلود - خرید کیف

یک کیف لوازم آرایش مدرن برای زنان امروزِی، با ظاهری بسیار  زیبا، جنس بسیار با کیفیت و عرضه شده در رنگ های مختلف. همراه با یک آینه کوچک متصل به بدنه کیف که از گم شدن آن جلوگیری می کند که شما را از حمل آینه اضافی و جاگیر بی نیاز می کند. همچنین این کیف دارای دارای دو جیب نایلونی داخلی و همچنین یک جیب زیپ دار می باشد که به شما اجازه می دهد موارد دیگری مانند پول و همچنین کارت ها خود را داخل آن قرار دهید. بدنه این کیف ضد آب بوده و از وسایل و لوازم شده به خوبی محافظت می کند. زیبایی و کیفیت این کیف آن را به هدیه ایی مناسب برای عزیزان شما تبدیل می کند.

»برای مشاهده ی توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 16,500 تومان
خرید محصول + متین شاپ

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آبریزش بینی را با آنتی هیستامین های طبیعی درمان کنید! 0 1945 azita
مردان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 724 azita
چگونه با کودک آب زیر کاه کنار بیاییم؟ 0 612 azita
خوشبو کردن آشپزخانه فقط با دارچین یا وانیل 0 364 azita
پیشنهاد خانگی برای مو های تار و کدر شده 0 369 azita
سرعت ویندوز را بالا ببرید 0 342 behsa
استرس مغز كودكان را تغییر می‌‌دهد 0 399 behsa
زنان از همسر خود چه می خواهند؟ 0 381 behsa
از بین بردن پشه های ریز میوه ها به روش طبیعی 0 449 behsa
یک کرم عالی برای از بین بردن چروک دست ها 0 390 behsa
توصیه‌های سنتی برای درمان کبد چرب 0 359 nina
۶ اشتباهی که در مورد ابرو ها مرتکب می شوید! 0 347 nina
چگونه ترک دیوار را تعمیر کنیم 0 403 nina
حسود باشيد اما شکاک نه 0 327 nina
فعال کردن کورتانا در ویندوز 10 0 301 nina
پنهان کردن فایل‌ها و پوشه‌ها از اسپات‌لایت 0 387 haniye
بسیاری از کودکان بی‏دلیل گریه می‏کنند. آیا این علامت هم نشانه افسردگی است؟ 0 440 haniye
نحوه درزگیری پنجره ها 0 376 haniye
چگونه موهای زائد را با زردچوبه برداریم ؟ 0 390 haniye
نشانه های دلزدگی زناشویی چیست 0 1244 haniye
نهتانی بازدید : 484 1390/08/05 نظرات (0)

 چگونه پوستمان را جوان نگاه داريم؟

هرچه سن بالاتر مي‌رود، تعداد تار موهاي سفيد هم بيشتر مي‌شود و پوست لطافت و شادابي‌اش را از دست مي‌دهد...


معمولا خانم‌ها بيشتر از آقايان به حفظ زيبايي و شادابي پوستشان علاقه دارند و دلشان نمي‌خواهد گذر زمان، زيبايي و جذابيت آنها را کم کند. در اين مطلب 10 راهکار ساده و زيرکانه را به خانم‌هاي بالاي 50 سال پيشنهاد مي‌دهيم تا با به کار بستن آنها در خانه بتوانند زيبايي و شفافيت پوست و مويشان را تا حد امکان حفظ کنند.

1 از کرم‌پودرهاي سنگين استفاده نکنيد


خشکي پوست يکي از شايع‌ترين عوارض بالا رفتن سن است. حالا اگر از کرم‌پودرهاي سنگين براي پوشاندن لک يا چروک‌هاي احتمالي پوستتان استفاده ‌کنيد، پس از يکي، دو ساعت از روي پوست خشک صورتتان بلند مي‌شوند و ظاهر نامناسبي به‌وجود مي‌آورند. ترکيب کرم‌پودرهاي سنگين با کرم‌هاي مرطوب‌کننده يا استفاده از کرم‌پودرهاي سبک با پايه روغني، بهتر لکه‌ها و چروک‌هاي پوست را مي‌پوشاند. استفاده از پنکيک‌هاي چرب همراه با يک کرم ضدآفتاب‌رنگي هم مي‌تواند براي خانم‌هاي بالاي 50 سال انتخاب مناسبي باشد. البته استفاده از پنکيک‌هاي خشک، ظاهر بسيار نامناسبي به پوست مي?دهد و چين‌و‌چروک‌هاي صورت را 100 برابر نشان مي‌دهند.

2 از کرم پودرهاي براق استفاده کنيد


سياهي دور چشم‌ها و روي گونه‌ها معمولا با بالا رفتن سن به سراغ افراد مي‌آيد. شما مي‌توانيد براي رفع اين مشکل، پس از اتمام آرايش، کمي کرم‌پودر براق را با انگشت سبابه به آرامي دور چشم‌ها، زير استخوان ابرو و روي گونه‌ها بزنيد. اين کار باعث شاداب و بشاش نشان داده شدن چهره شما در ميهماني مي‌شود.

3 استفاده از رژگونه‌هاي تيره را فراموش کنيد


بهتر است براي حفظ شادابي و زيبايي چهره‌تان، کرم‌پودرهايي که يک درجه از رنگ پوستتان روشن‌تر هستند انتخاب کنيد. استفاده از رژگونه‌هايي با رنگ‌هاي ملايم صورتي، گلبهي و آلبالويي در کنار کرم‌پودر کمي روشني که به پوستتان زده‌ايد، مي‌تواند چهره شما را بسيار جذاب و دوست‌داشتني کند. استفاده از کرم‌پودر، پنکيک يا رژگونه‌هاي تيره، سن شما را بيشتر از چيزي که است، نشان مي‌دهد و شفافيت چهره‌ را هم از بين مي‌برد.

4 سايه‌هاي چرب و با رنگ طبيعي انتخاب کنيد


بهتر است به‌دليل خشکي پوست و کم شدن حالت الاستيکي آن، از سايه‌هاي چرب براي آرايش چشم‌ها استفاده کنيد. سايه‌هاي بسيار روشن، باعث مصنوعي نشان داده شدن چهره‌ مي‌شوند، به جاي آنها رنگ‌هاي قهوه‌اي روشن، کِرِم، نسکافه‌اي يا خاکستري را انتخاب کنيد. استفاده از کمي سايه سفيد براق براي استخوان زير ابرو و در پلک‌هاي پاييني، درخشندگي چشمان را دوچندان خواهد کرد.

5 خط‌چشم قهوه‌اي را امتحان کنيد


استفاده از خط چشم‌هاي مشکي مدادي و چرب مي‌تواند باعث تيره‌تر نشان داده‌ شدن پوست اطراف چشم‌ها شود. مي‌توانيد يک خط چشم مايع قهوه‌اي نازک، روي سايه نسکافه‌اي‌ بکشيد تا چشم‌هايتان درشت‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند. هرچقدر خط چشم نزديک‌تر به مژه‌ها کشيده شود، زيبايي چشم‌ها را بيشتر خواهد کرد. شما به عنوان يک خانم ميانسال، مي‌توانيد براي حفظ زيبايي بيشتر چشم‌هايتان، خط چشم را گوشه‌دار بکشيد و از ادامه دادن زياد آن خودداري کنيد.

6 ابروهايتان را روشن کنيد


متاسفانه بيشتر خانم‌هاي ميانسال رنگ ابروهايشان را تيره مي‌کنند. در صورتي‌که ابروهايي با رنگ قهوه‌اي روشن، مي‌توانند چهره آنها را روشن‌تر و شفاف‌تر نشان دهند. اگر بتوانيد رنگ ابروها و موهايتان را با يکديگر هماهنگ کنيد، زيبايي و جذابيت خاصي به چهره‌تان خواهيد بخشيد.

7 رژلب‌هاي روشن‌تر انتخاب کنيد


صورتي، گلبهي، قرمز و قهوه‌اي روشن، از مناسب‌ترين رنگ‌هاي رژلب براي خانم‌هاي ميانسال هستند. اگر بتوانيد از رژلب‌هاي مايع يا کمي برق لب هم کمک بگيريد، زيبايي و جذابيت را در چهره‌تان به حداکثر رسانده‌ايد. استفاده از خط لب براي خانم‌هاي بالاي 50 سال ضرورتي ندارد اما اگر اصرار به اين کار داريد، مي‌توانيد خط‌لبي که يک درجه روشن‌تر از رژلبتان است استفاده کنيد.

8 پوست دست و گردنتان را هم فراموش نکنيد


هميشه کمي از کرم‌پودرتان را روي پوست گردنتان هم بماليد تا تضاد رنگ پوست صورت و گردن، ظاهر نامناسبي برايتان به‌وجود نياورد. پوست دستانتان را هم هميشه با کمي کرم مرطوب‌کننده با پايه روغني، چرب و لطيف نگه‌داريد و براي حفظ زيبايي بيشتر آن، کمي هم از مرطوب‌کنندهاي رنگي کمک بگيريد.

9 موهايتان را کوتاه نگه داريد


يکي از مهم‌ترين عوامل زيبايي ما انسان‌ها، نوع آرايش موهايمان است. معمولا خانم‌هايي که پا به سن مي‌گذارند، حال و حوصله مرتب کردن و سشوار کشيدن مداوم موهايشان را ندارند بنابراين اگر موهايتان فر و مجعد است پيشنهاد مي‌کنيم هميشه آنها را کوتاه نگه داريد و از يک سنجاق سر نگين‌دار براي زيبا شدنشان استفاده کنيد. اگر هم موهايتان لخت است که 2 راه پيش رو داريد؛ اول اينکه آنها را کوتاه و با تل‌هاي نرم و نگين‌دار آرايش کنيد و دوم اينکه کمي بلندشان کنيد و آنها را با کش بدون کشيدن موها پشت‌سرتان ببنديد. ناگفته نماند که کوتاه کردن جلوي موها، مي‌تواند سن خانم‌‌ها را تا حد قابل‌قبولي کمتر از چيزي که هست، نشان بدهد.

10 به رنگ موها توجه کنيد


متاسفانه خيلي از خانم‌هاي ميانسال به رنگ موهاي خود اهميت نمي‌دهند و نمي‌دانند که يک رنگ موي ساده، چقدر مي‌تواند در زيبايي چهره‌شان تاثير داشته باشد. رنگ‌هاي فندقي، نسکافه‌اي و زيتوني براي افراد بالاي 50 سال، رنگ‌هاي بسيار شيک و مناسبي هستند و مي‌توانند وقار و جذابيت خاصي به چهره آنها ببخشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروش ویژه مجموعه عظیم اندروید 2012



مجموعه بی نظیر و استثنایی تمام نرم افزارها، بازی ها و سرگرمی های گوشی های آندروید عرضه شده در سال 2012، پکیج اورجینال و بسیار شکیل دارای هولوگرام شامل 2 DVD اوریجینال نقره ای همراه با کتابچه راهنمای فارسی فیزیکی
ویژگی ها و محتویات مجموعه آندروید :
- بیش از 600 نرم افزار تست شده به همراه توضیحات در دفترچه فیزیکی
- در حدود 150 بازی جذاب با گرافیک فوق العاده بالا و ۱۰۰ % تست شده
- مجموعه بی نظیر از Wallpaper، Widget، زنگ موبایل و ... برای آندروید
- برترین تم ها به همراه آموزش و مباحث مرتبط با آن ها
- ابزارهاي روت كردت گوشي
-  GPS برای سیستم عامل آندروید
-  آموزش هاي كاربردي تشريحي به زبان فارسي
- و…
    »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
           
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
              
          قیمت: 8900 تومان
                     
 

درباره ما
دانلود. دانلود کلیپ. دانلود آهنگ جدید. عکس . دانلود انتی ویروس.اپدیت انتی ویروس.دانلود فیلم ,وب سایت نهتانی nohtani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1994
  • کل نظرات : 538
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 1437
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 177
  • بازدید امروز : 1,573
  • باردید دیروز : 1,369
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,573
  • بازدید ماه : 30,005
  • بازدید سال : 185,485
  • بازدید کلی : 6,667,483